Інформаційна Media group “Vesely Detektor”
Шановний представнику Урядової гарячої лінії, Я, Дмитро Шакал, звертаюся до вас з проханням розібратися та про інформувати мене щодо мого листа, як громадянанина України відповідно ЗУ "Про звернення громадян", звертаюся до Вас з проханням роз'яснити та надати інформацію щодо дій і прав людини з інвалідністю, яка є тотально незрячою, під час користування метрополітеном. У зв'язку з тим, що незрячі люди часто стикаються з труднощами під час пересування у метрополітені, виникає необхідність у отриманні допомоги від працівників метро. Зокрема, така допомога потрібна для супроводу до потяга, а також пересадки в інший потяг на необхідній станції. Однак, як мені стало відомо, існує вимога попереднього замовлення послуг супроводу, що може бути неприйнятним для незрячих людей, які не завжди можуть знати заздалегідь про необхідність такої допомоги. Прошу Вас роз'яснити наступні питання: 1. Які дії повинні здійснювати тотально незрячі люди, щоб отримати необхідну допомогу від працівників метрополітену? 2. Чи існує можливість надання негайної допомоги без попереднього замовлення для незрячих людей, які не можуть заздалегідь знати про необхідність пересування? 3. Як повинні реагувати працівники метрополітену на прохання про допомогу від незрячої людини, яка звертається без попереднього замовлення? Сподіваюся на Ваше розуміння та прошу забезпечити розробку та впровадження інструкцій для працівників метрополітену щодо негайного реагування на прохання про допомогу від незрячих пасажирів. Це сприятиме забезпеченню рівних можливостей для всіх громадян та підвищить рівень доступності громадського транспорту. Дякую за розуміння та чекаю на Вашу відповідь. Прошу надати відповідь у встановлений законом термін на мою електронну адресу detektor2022@gmail.com
#Інформаціцна_Media_group_Vesely_Detektor
___________
Безмежно вдячні кожному за кожну вашу підписку на наш Ютуб: https://YouTube.com/@FUNDACJA_ta_FOP_Shakal дякуємо за підтримку!
___________
Підтримайте нас, будь ласка, фінансово надіславши благодійні пожертвування за номером карти в MonoBank: 4441-1144-1916-6010 або за посиланням https://send.monobank.ua/3D4c1JMAXz карта видана на ім,я Дмитра ШАКАЛА.
___________
Для вас працює ФОП Шакал Д. М. та Інформаційна Media Groups "Vesely Detektor"
___________
Для зв`язку з нами: ел. адреса: detektor2022@gmail.com або тел. +38(096)-732-75-20, +48-727-459-637.
___________
БЕЗМЕЖНО ДЯКУЮМО КОЖНОМУ!
Коментарі