ПРЕС-ІНФОРМАЦІЯ щодо нормативних актів, ухвалених на засіданні Уряду Румунії 25 липня 2024 року.

Інформаційна Media group “Vesely Detektor”

ПРЕС-ІНФОРМАЦІЯ щодо нормативних актів, ухвалених на засіданні Уряду Румунії 25 липня 2024 року.


I. ЗАКОНОПРОЕКТИ

    1. ЗАКОНОПРОЕКТ про внесення змін та доповнень до Закону про державну послугу з постачання теплової енергії №. 325/2006

    Уряд схвалив законопроект, спрямований на модернізацію системи централізованого теплопостачання, пропонуючи нові законодавчі рішення для стимулювання суб’єктів господарювання до надання комунальних послуг з постачання теплової енергії за новими стандартами якості та ефективності.

    Законодавчі рішення впливають на продовження діяльності ELCEN як комунальної служби теплопостачання в Бухаресті після злиття з Compania Municipală Termoenergetica Bucharest. Це новий захід підтримки в контексті того, що ELCEN нещодавно підписав меморандум про взаєморозуміння з американською компанією Sage щодо проведення поглибленого техніко-економічного обґрунтування впровадження централізованої системи опалення на основі глибинної геотермальної енергії в Бухаресті.

    Проект нормативного акту не обмежується ситуацією з ELCEN і вводить відступ у Законі № 325/2006, який визначає положення щодо делегування прямого управління послугами громадського електропостачання в централізованій системі. Таким чином, договір делегування може бути переданий безпосередньо, в тому числі, коли оператор має повний/мажоритарний акціонерний капітал, що належить адміністративно-територіальним одиницям та/або румунській державі.

    Щоб уникнути ризику здійснення діяльності з постачання теплової енергії зі збитками, проект встановлює обов’язок НАРЕ надавати висновок щодо коригування цін і тарифів та можливості відшкодування протягом 12 місяців, будь-які фінансові збитки, спричинені зміною ціни/тарифу, зареєстрованими оператором в проміжку часу між датою затвердження ціни дорадчим органом адміністративно-територіальної одиниці та датою першої поставки, здійсненої за новими цінами.

    Законодавчі рішення передбачають можливість передачі передбачених договорами прав та обов’язків щодо делегування управління комунальною послугою з постачання теплової енергії у разі процедури поглинання чи злиття деяких операторів, акціонерами яких є органи влади адміністративно-територіальних одиниць та стан. Запроваджено можливість використання технічно-будівельної інфраструктури регіонального оператора/оператора для надання послуги з постачання теплової енергії населенню в централізованій системі.

    Законопроект буде подано до Верховної Ради для обговорення та прийняття.

    II. НАДЗВИЧАЙНІ УКАЗИ

    1. НАДЗВИЧАЙНИЙ УКАЗ щодо деяких заходів щодо організації та проведення виборів Президента Румунії у 2024 році та виборів Сенату та Палати депутатів у 2024 році
Прийнявши цей нормативний акт, Уряд встановив комплекс заходів щодо організації та проведення президентських і парламентських виборів, які відбудуться наприкінці цього року, на додаток до загальної законодавчої бази, що діє щодо виборів у Румунії. 

    Слід зазначити, що затвердження цих заходів у надзвичайному режимі було необхідним з огляду на те, що протягом цього року за результатами оформлення заяв про вихід із складу Експертного органу виборчої комісії було обмежено повноваження експерта з питань виборчого процесу для 3332 осіб. припинився. 

    За допомогою заходів, передбачених цим надзвичайним розпорядженням, Уряд забезпечує правову базу, ресурси та гарантії, необхідні для інституцій і структур, пов’язаних з виборчим процесом – Постійного виборчого органу, Міністерства закордонних справ, Національного інституту статистики, Спеціальна служба телекомунікацій, установи префекта, органи місцевої адміністрації та виборчі органи – для запобігання будь-яким можливим інституційним, адміністративним чи фінансовим блокуванням і гарантування демократичного та ефективного проведення всього виборчого процесу, зазначивши, що подібні заходи також були прийнятий для виборів, які відбудуться 9 червня.
З огляду на календар двох турів виборів, які ще відбудуться цього року, нормативний акт передбачає, що виборчі операції до Сенату та Палати депутатів відбуваються на тих самих виборчих дільницях, організованих для президентські вибори. У добре обґрунтованих ситуаціях місця розташування виборчих дільниць, які використовуються у другому турі виборів Президента Румунії та на парламентських виборах, можуть відрізнятися від тих, де буде проведено перший тур президентських виборів, за умови, що виборці поінформовані, а відповідне місце доступне щонайменше за 3 дні до голосування. 

    Водночас визначаються структури, відповідальні за забезпечення бюлетенів, штампів та всього необхідного матеріально-технічного забезпечення. Крім того, крім розміру надбавок для персоналу виборчих дільниць і офісів, а також для персоналу, який забезпечує технічну підтримку, як в країні, так і за кордоном, встановлюється низка матеріально-технічних заходів щодо організації виборчих дільниць, доставку матеріалів, необхідних для голосування, до дільничних дільничних дільниць у країні та за кордоном, а також заходи щодо інформування виборців про прийом або, залежно від обставин, неотримання виборчих документів поштою уповноваженим органом. виборчі офіси. Таким чином, постійна виборча комісія буде повідомляти виборців електронною поштою про отримання або, залежно від обставин, неотримання документів для голосування поштою, в останньому випадку виборець матиме можливість скористатися його право голосувати на відповідних виборах фізично, на виборчій дільниці.

    Транспортування матеріалів, документів і бланків до та з виборчих офісів на виборчих дільницях у країні забезпечуватимуть мери та, враховуючи період, коли відбуватимуться виборчі процеси до парламенту, відповідно, президент Румунії (листопад – грудень 2024 р.), мери окружних муніципалітетів та/або голови повітових рад нададуть відповідні приміщення в приміщенні поблизу повітових/окружних виборчих офісів, а також галузевих у разі муніципалітету Бухареста, відповідно, у безпосередній близькості від виборчих офісів, для розміщення, в ситуації, в якій накладаються члени виборчих офісів виборчих дільниць та персонал Міністерства внутрішніх справ, які забезпечують безпеку матеріали перед їх поданням до вищих виборчих органів.

    Виконавча влада має встановити рішеннями уряду спосіб транспортування, зберігання та розповсюдження цих матеріалів, пов’язаних із виборчим процесом, у виборчі комісії, а також комплекс технічних заходів для належної організації всього виборчого процесу. процес.

    Стосовно періоду роботи виборчих відділів та для усунення будь-яких можливих тлумачень, пов’язаних із чинними законодавчими положеннями, Уряд встановив, що на виборах Президента Румунії повітові виборчі відділи, сектори муніципалітету Бухареста та виборчі дільниці за кордоном припиняють свою діяльність не пізніше 13 грудня 2024 року.

    У разі парламентських виборів окружні виборчі дільниці, виборчі дільниці для голосування поштою припиняють свою діяльність у грудні. Не пізніше 9 січня 2024 року Центральне виборче бюро може схвалити продовження на один день діяльності згаданих офісів як для виборів Президента Румунії, так і для виборів Сенату та Палати. депутатів.

    Також на обох виборах наприкінці цього року дільничні виборчі дільниці припиняють роботу наступного дня після виборів.

    І останнє, але не менш важливе, на виборах до Сенату та Палати депутатів, щоб уникнути анулювання внутрішнього конверта, отриманого виборчим офісом для голосування поштою, який містить два бюлетені, відповідно один для Сенату та один для Палати депутатів прийнятий урядом нормативний акт запровадив два або більше бюлетенів одного і того ж fe1, таким чином прояснюючи будь-яку подібну ситуацію у випадку виборів президента Румунії.

    2. НАДЗВИЧАЙНЕ ПОСТАНОВЛЕННЯ про внесення змін і доповнень до нормативних актів у сфері конкуренції
Завдяки ухваленню Надзвичайного розпорядження транспонування до національного законодавства Європейської ДИРЕКТИВИ як щодо надання засобів органам з питань конкуренції в державах-членах для ефективного застосування законодавства, так і щодо гарантії належного функціонування внутрішнього ринку завершено. Крім того, включені заходи роз’яснюють правила щодо належного функціонування антимонопольного органу та забезпечення передбачуваної нормативної бази.

    3. НАДЗВИЧАЙНА ПОСТАНОВА про внесення змін і доповнень до Закону про громадянство Румунії №. 21/1991, а також для зміни та доповнення інших нормативних актів.

    Заходи, прийняті цим надзвичайним указом, спрямовані як на впровадження біометрії в процедуру надання громадянства Румунії, так і на забезпечення всього процесу набуття громадянства. розробка перевірених процедур, заснованих на захищених комп'ютерних системах, щоб усунути ризик шахрайства в процедурі повторного отримання румунського громадянства.

    Нормативний акт встановлює заходи для гарантування достовірності встановлення особи для осіб, які подають заяву на отримання громадянства Румунії, шляхом отримання біометричних даних під час реєстрації заяв (фото в біометричному форматі та відбитків пальців) і, згодом, шляхом порівняння відбитків пальців із даними, які можна безпосередньо перевірити. порівнянних елементів, як у момент подання присяги на вірність Румунії (момент, який знаменує отримання румунського громадянства), так і після набуття громадянства, у момент подання запитів на видачу румунського документа, що посвідчує особу або проїзний документ.

    Заходи із запровадження біометрії також стосуються заміни чинного свідоцтва про громадянство в паперовому форматі на електронну картку, яка підтверджує румунське громадянство, що видається особам, які отримали або повторно набули румунське громадянство.

    Картка громадянина Румунії також включатиме носій даних високого рівня безпеки, на якому зберігаються особисті та біометричні дані власника.

    Також нормативний акт встановлює правові основи для придбання Національним органом з питань громадянства необхідного обладнання для здійснення процесу, спрямованого на встановлення біометрично підтвердженої особи особи до отримання громадянства (обладнання для отримання біометричних даних, ІТ-обладнання). ). Поки Національний орган з питань громадянства не запровадить власні ІТ-рішення для введення, зберігання та управління біометричними даними, зібраними в процесі надання, за запитом, румунського громадянства, ІТ-платформа, розроблена та адміністрована з технічної точки зору Міністерством, буде б/в ВВС. 

    Слід зазначити, що цей надзвичайний розпорядження передує гармонізації регламенту в цьому питанні з положеннями Загального регламенту захисту даних, у тому числі щодо терміну зберігання цих даних, відповідно, протягом періоду, який не перевищує періоду, необхідного для виконувати цілі, для яких дані обробляються.
Посилення критеріїв для отримання постійного місця проживання та громадянства шляхом розробки перевірених та безпечних процедур, правових документів та біометрично підтвердженої особи перед отриманням громадянства є одними з цілей, які містяться в Плані дій. Уряд робить ці кроки для того, щоб з наступного року громадяни Румунії також мали доступ через Програму безвізового режиму до режиму подорожей, подібного до того, яким користуються більшість громадян країн Європейського Союзу. 
 
    Лібералізація візового режиму зі США є однією з головних політичних цілей Румунії у двосторонніх відносинах, що мотивувало рішення Уряду підтримати отримання або продовження американських віз якомога більшій кількості румунів. 

    У цьому сенсі врегулювання витрат було запроваджено для працівників бюджетної системи та працівників системи громадської безпеки, щоб досягти зниження рівня відмов у візах для громадян Румунії нижче 3% протягом 2024 фінансового року. - чітка умова лібералізації візового режиму з США. 

    III. РІШЕННЯ УРЯДУ

    1. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо внесення змін до деяких нормативних актів у сфері захисту осіб з інвалідністю
Рішенням, схваленим Урядом, будуть розроблені кошти, виділені на період 2018-2024 рр. для двох проектів, за допомогою яких захищене житло для дітей та осіб з обмеженими можливостями. Створення денних центрів – мета програм – сприятиме легшій інтеграції молодих людей із системи соціального захисту дітей та людей з обмеженими можливостями в громаду, набуття навичок, компетенцій та здібностей, необхідних для інтеграції.  

    2. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо зміни назви, технічних характеристик та інвентаризаційної вартості активу, що перебуває у суспільному надбанні держави та підпорядковується Міністерству праці та соціальної солідарності - Окружне агентство з питань платежів та соціальної інспекції Хунедоара. Рішення було затверджено.

    3. РІШЕННЯ УРЯДУ про затвердження Націон
альної стратегії щодо реалізації Резолюції 1325 (2000) Ради Безпеки ООН «Жінки, мир і безпека» на період 2024-2028 рр. Рішення схвалено.

    4. РІШЕННЯ УРЯДУ про перезатвердження техніко-економічних показників інвестиційної цілі «Інвестиційні роботи та втручання в казарму 355 Бистриця». 
Рішення схвалено.

    5. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо затвердження деяких змін і доповнень до централізованої інвентаризації товарів із загального користування держави під управлінням Міністерства національної оборони, розташованих у повітах Сату-Маре, Біхор, Салай, Сібіу, Брашов , Прахова, Муреш, Клуж, Бістріца-Несеуд, Марамуреш і муніципалітет Бухареста, а також зміна додатку №. 4 до Постанови Уряду № 1705/2006 про затвердження централізованої інвентаризації товарів загального користування держави. Рішення ухвалено.

    6. РІШЕННЯ УРЯДУ про внесення змін до постанови Уряду № 416/2007 щодо організаційної структури та персоналу Міністерства внутрішніх справ.

    Цим нормативним актом здійснюється реорганізація Міністерства внутрішніх справ відповідно до Закону № 416/2007. 296/2023 щодо деяких фіскально-бюджетних заходів для забезпечення довгострокової фінансової стійкості Румунії. 
'Таким чином, одна посада державного секретаря та одна посада державного секретаря скасовуються, а посади, пов’язані з державними посадами, забезпечені загальною кількістю 3 посад, скасовуються.

    Проект затверджено Рішенням Вищої ради національної оборони № 133/18.07.2024.

    7. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо прийняття румунською державою пожертвування обладнання та витратних матеріалів та їх адміністрування Міністерством внутрішніх справ - Генеральною інспекцією прикордонної поліції. Через цей нормативний акт Генеральна інспекція прикордонної поліції отримує від регіонального офісу Агентства зі зменшення оборонної загрози Посольства Сполучених Штатів Америки пожертвувало обладнання для запобігання та боротьби з транскордонною злочинністю. 

    Загальна вартість пожертви становить 1,98 мільйона доларів.

    8. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо прийняття румунською державою пожертвування, що включає ІТ-обладнання, та передачу їх адміністрації Міністерства внутрішніх справ - Генеральної інспекції імміграції.
 
    Цим рішенням румунська держава отримує від Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН), пожертвування, що складається з ІТ-обладнанняяке буде використовуватися Генеральною інспекцією з питань імміграції в рамках процедури реєстрації заявників на тимчасовий захист та видачі документів для бенефіціарів цієї форми захисту  до 1,17 млн ​​лей. Обладнання передадуть в управління МВС – Генеральну інспекцію з імміграції.

    9. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо оновлення інвентаризаційної вартості будівлі, що є публічним надбанням держави та адміністрації Міністерства внутрішніх справ – Інспекції жандармерії округу Клуж (UM 0701 Клуж-Напока), в результаті переоцінки. 
Рішення ухвалено.

    10. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо оновлення інвентаризаційної вартості будівлі, що знаходиться у суспільному надбанні держави та адміністрації префектури округу Бістриця-Несеуд при Міністерстві внутрішніх справ. Рішення ухвалено.

    11. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо звільнення пана Стана Іонуца-Петру з посади супрефекта повіту Калараш. Рішення прийнято.

    12. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо виділення з резервного фонду бюджету у розпорядженні Уряду коштів, передбачених у державному бюджеті на 2024 рік, для доповнення бюджету Міністерства наукової діяльності, інновацій та цифровізації Бюджет р. Міністерство досліджень, інновацій та цифровізації на 2024 рік доповнюється 100 мільйонами леїв, з яких 95 мільйонів леїв – кошти від поворотної позики та 5 мільйонів леїв – суми, пов’язані з ПДВ, що представляють собою бюджетні кредити для проектів, якими керує міністерство в рамках компоненту 9 PNRR, відповідно «Підтримка приватного сектору, досліджень, розробок та інновацій».

    13. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо спрямування коштів Резервного фонду бюджету, що перебувають у розпорядженні Уряду, передбачених у державному бюджеті на 2024 рік, для доповнення бюджету Мінприроди, водного господарства та лісів Мінприроди Вода та ліси отримають додаткову суму понад 100 мільйонів леїв (100,849 мільйонів леїв) з ​​резервного фонду бюджету. Кошти будуть використані для проектів із захисту навколишнього середовища, які здійснюються в рамках Національного плану відновлення та стійкості. 

    14. РІШЕННЯ УРЯДУ про затвердження техніко-економічних показників інвестиційної цілі «Роботи з відновлення мостів, підземних переходів та залізничних тунелів - етап II - Лот SRCF Брашов» - Лот 3, робота комунального підприємства національного інтересу Нормативний акт затверджує техніко-економічні показники відновлення 3 залізничних віадуків у повіті Брашов, розташованих у межах діяльності Румунської залізничної компанії. Консолідація цих віадуків є частиною інвестиційної цілі «Роботи з відновлення залізничних мостів, мостів і тунелів». II – Lot SRCF Braşov», проект, який передбачає відновлення загальної кількості 17 об’єктів/спорудів (10 мостів, 5 пішохідних мостів і 2 тунелів).  3 віадуки мають загальну довжину 358 метрів. Загальна вартість інвестицій становить 127,3 мільйона лей, а тривалість реабілітаційних робіт – 11 місяців. 

    Фінансування інвестиційного об’єкта здійснюється за рахунок безповоротних зовнішніх коштів Транспортної програми 2021-2027, з державного бюджету через бюджет Міністерства транспорту та інфраструктури, за рахунок власних надходжень Національної залізничної компанії CFR SA. 

    Проект «Роботи з відновлення залізничних мостів, підземних переходів і тунелів, етап II - Лот SRCF Брашов» є частиною генерального транспортного плану Румунії. Він являє собою один із заходів щодо підвищення безпеки руху залізничних транспортних засобів за допомогою заходів 15 РІШЕННЯ УРЯДУ щодо оновлення інвентаризаційної
вартості та ідентифікаційних даних деяких активів у відкритому доступі та адміністрації Автономного управління обслуговування повітряного руху Румунії ROMATSA, автономного органу, який діє під керівництвом Міністерства транспорту та інфраструктури, в результаті. переоцінки та оновлення деяких земельних документів

16. РІШЕННЯ УРЯДУ про затвердження Угоди між Урядом Румунії та Урядом Турецької Республіки щодо співпраці в галузі урбанізації, підписаної в Анкарі 21 травня 2024 року. .має за мету схвалення Угоди між Урядом Румунії та Урядом Турецької Республіки щодо співпраці в галузі урбанізації, підписаної в Анкарі 21 травня 2024 р. Реалізація цієї Угоди сприятиме, зокрема, розвиток та інтенсифікація двосторонніх відносин між Румунією та Турецькою Республікою у сфері територіального розвитку та міського планування, спільні зусилля для посилення та підвищення ефективності співпраці між відповідними установами двох держав.

    17. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо затвердження герба муніципалітету Брашов, повіту Брашов. Рішення затверджено.

    18. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо затвердження зразка прапора ґміни Сурділа-Гейсеанка, повіт Браїла. Рішення прийнято.

    1 9. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо затвердження герба ґміни Валя Дофтаней повіту Прахова. Рішення схвалено.

    20. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо оновлення назви, ідентифікаційних даних, інвентаризаційної вартості, адреси та об’єднання, залежно від обставин, нерухомого майна, що знаходиться у державній власності та в управлінні підрозділів, підпорядкованих Міністерству сільського господарства та сільського розвитку. Рішення схвалено.

    21. ПРОЕКТ РІШЕННЯ УРЯДУ щодо вилучення з централізованої інвентаризації товарів, що є державним надбанням, додаткової будівлі під управлінням Управління педологічних та агрохімічних досліджень Брашова, підпорядкованого Міністерству сільського господарства та сільського розвитку, з метою виправити помилку при реєстрації. Рішення прийнято.

    22. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо виведення з централізованого обліку товарів, що є державним надбанням, деяких будівель, які перебували в управлінні Міністерства фінансів. 
Рішення прийнято.

    23. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо оновлення інвентаризаційної вартості деяких будівель, що перебувають у державній власності та управлінні Рахункової палати, внаслідок завершення деяких інвестиційних робіт. Рішення прийнято.

    24. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо внесення змін та доповнення до Методичних норм щодо застосування положень Постанови Уряду № 82/2001 щодо встановлення форм фінансової підтримки релігійних одиниць, що належать до визнаних релігійних культів у Румунії, затвердженого Рішенням Уряду №. 1470/2002. Затверджуючи це рішення, нормативна база, що стосується створення та надання деяких форм фінансової підтримки для культових підрозділів, що належать до релігійних культів, визнаних у Румунії, приведена у відповідність до змін і доповнень, внесених Законом № 1470/2002. 384/2023.

    Затверджений Урядом нормативний акт уточнює терміни священнослужителів і неслужбових працівників, щоб уникнути подвійного фінансування священнослужителів чи неслужбових осіб із фінансового забезпечення релігійних культів державою на оплату праці працівників культів.

    Внесено доповнення щодо напрямків, на які виділяється фінансова підтримка з державного бюджету, через бюджет Держсекретаріату у справах релігій, у межах бюджетних положень, зокрема, проекти реставрації/консервації культових споруд, які історичні пам’ятки, утримання та експлуатація малозабезпечених або безприбуткових культових споруд, будівництво, оснащення та ремонт будівель для соціальної та медичної допомоги, що підтримується релігійними культами.

    Інші затверджені зміни та доповнення стосуються доповнення документації, що підтверджує важливість проектів, для яких релігійні культи звертаються за фінансовою підтримкою, за погодженням з керівництвом культу, обґрунтування використання сум, а також умови в при цьому невиправдані суми мають бути повернуті державній установі, яка надала фінансову підтримку.

    25. РІШЕННЯ УРЯДУ про внесення змін до постанови Уряду № 893/2007 щодо організації та діяльності Інституту вивчення проблем національних меншин. 
Рішення прийнято.

    26. РІШЕННЯ УРЯДУ про доповнення бюджету Законодавчої ради з бюджетного резервного фонду в розпорядженні Уряду, передбаченого державним бюджетом на 2024 рік.
Бюджет Законодавчої ради на 2024 рік доповнюється на 100 000 лей, з яких:
• 60 000 лей зобов'язань кредитів і кредитів бюджету, для забезпечення витрат на утримання та функціонування установи до кінця поточного року;
• 40 000 лей у вигляді кредитів для зобов'язань та бюджетних кредитів для продовження програми закупівель із незалежними дотаціями.

    27. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо затвердження суми та виплати добровільного фінансового внеску Румунії до Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) для експертної перевірки Національного контактного пункту Румунії з питань відповідальної ділової поведінки, яка відбулася в Бухаресті протягом березня 12-14 2024. Рішення прийнято.

    28. РІШЕННЯ УРЯДУ Про доповнення до кошторису Генерального секретаріату Уряду Національного агентства спорту за рахунок коштів резервного фонду бюджету, що є у розпорядженні Уряду, передбачених у державному бюджеті на 2024 рік. Бюджет Генерального секретаріату Уряду, для Агентства, доповнюється 86,5 мільйонами леїв Національного для спорту, з бюджетного резервного фонду в розпорядженні Уряду на 2024 рік, для забезпечення фінансування спортивної діяльності підвідомчих клубів, поточних видатків підвідомчих установ , а також спортивну діяльність національних спортивних федерацій за серпень-грудень 2024 р. З цієї суми 26,5 млн леїв являють собою зобов’язання та бюджетні кредити, а 60 млн лей представляють суми, необхідні для товарів і послуг та спортивної діяльності, для здійснення в оптимальних умовах діяльності підвідомчих установ і національних спортивних федерацій.

    Залишок невикористаних коштів повертається до резервного фонду бюджету в розпорядженні Уряду до кінця 2024 року. Додаткове фінансування необхідне для виконання багаторічних програм (олімпійського циклу) національних спортивних федерацій та спортивних клубів, підпорядкованих АНС. забезпечити оптимальні умови для досягнення високих цілей румунського спорту. Таким чином, створюються необхідні умови для безперервного тренування на високому рівні конкурентоспроможності спортсменів національних команд, які представлятимуть Румунію на Олімпійських іграх.

    29. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо передачі деяких будівель із приватної власності держави та адміністрації Управління санітарно-ветеринарної та харчової безпеки міста Васлуй у державну власність та управління Управління санітарно-ветеринарної служби та безпеки харчових продуктів міста Васлуй , передача нерухомого майна, що знаходиться у суспільному надбанні держави з №. MF 153877 і №. MF 153440 від адміністрації Національного санітарно-ветеринарного управління та управління безпеки харчових продуктів в адміністрації Управління санітарно-ветеринарної та харчової безпеки міста Васлуй, оновивши назву, технічні дані, адресу та інвентарну вартість, а також поєднавши номери MF у позиції з ні. MF 153440, в результаті реєстрації активів у тій же земельній книзі. Рішення прийнято.

    30. РІШЕННЯ УРЯДУ про внесення змін та доповнень до постанови Уряду № 370/2004 про затвердження Методологічних норм застосування Закону № 370/2004. 477/2003 щодо підготовки національної економіки та території до оборони. Нормативний акт сприяє досягненню додаткових заходів підтримки та зміцненню індивідуальної обороноздатності відповідно до ст. 3 Північноатлантичного договору. 

    Ухвалені зміни та доповнення спрямовані на диверсифікацію категорій продуктів, які необхідно накопичувати в мобілізаційних резервах, призначених для негайного підвищення спроможності реагування на конкретні місії, запроваджуючи нові правила для агропродовольчої та промислової сфери.

    31. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо уточнення інвентаризаційної вартості нерухомого майна, що перебуває у загальному користуванні держави та управління Генерального секретаріату Уряду з питань Національного управління державного резерву та спеціальних питань – територіальний підрозділ 325. 
Рішення прийнято.

    32. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо уточнення інвентаризаційної вартості об’єктів нерухомого майна, що перебувають у загальному користуванні держави та управління Генерального секретаріату Уряду з питань Національного управління державного резерву та спеціальних питань – територіальний підрозділ 33. Рішення прийнято.

    33. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо уточнення інвентаризаційної вартості об’єктів нерухомого майна, що перебувають у загальному користуванні держави та управління Генерального секретаріату Уряду з питань Національного управління державного резерву та спеціальних питань – територіальний підрозділ 34. Рішення прийнято.

    34. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо уточнення інвентаризаційної вартості нерухомого майна, що перебуває у загальному користуванні держави та управління Генерального секретаріату Уряду з питань Національного управління державного резерву та спеціальних питань – територіальний підрозділ 515. 
Рішення прийнято.

    35. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо встановлення граничної кількості посад для Національного інституту магістратури
Уряд затвердив доповнення до штатного розпису Національного інституту магістратури, державної установи з правом юридичної особи, за погодженням з Вищою радою Магістратура, щоб забезпечити здійснення діяльності в рамках параметрів, встановлених законом і реаліями судової системи.
Таким чином, Національний інститут магістратури матиме 105 посад, доповнивши їх 10 посадами, а саме:
• 2 штатних посади тренера, з яких 1 має навички створення цифрового навчального контенту;
• 3 посади юристів, прирівняні до суддів та прокурорів;
• 3 посади державного службовця;
• 1 штатна посада за контрактом – ІТ спеціаліст; 
• 1 контрактна посада.

    Заняття цих посад буде заплановано, починаючи з 2025 року. Цей захід необхідний, щоб уникнути інституційного блокування, враховуючи, що обсяг діяльності Інституту значно зріс за останні роки, що призвело до посилення інституційних зусиль, щоб подвоєння кількості годин, пов’язаних із персоналом, присвяченим підготовці магістратів, набраних за конкурсом до суддів, і додатковим навантаженням штатних викладачів та персоналу, який обслуговує процес початкової підготовки. Управління конкурсів та іспитів є ще одним перевантаженим сектором діяльності Національного інституту магістратури, де навантаження на кілька років перевищує фізичні можливості персоналу, який його обслуговує. Водночас, у контексті цифровізації, Інститут має залучати фахівців, здатних визначати та використовувати доступні ресурси, створювати матеріали та контент у цифровому форматі, використовувати сучасні методи навчання, проектувати, планувати та керувати процесом цифрової трансформації установи . 

    36. РІШЕННЯ УРЯДУ щодо встановлення граничної кількості посад для Національної школи писарів Уряд затвердив доповнення штатного розпису для Національної школи чиновників, державної установи з юридичною особою, під координацією Вищої ради магістратури, яка здійснює первинну та підготовку судових секретарів, секретарів, головних секретарів і секретарів, а також підготовку тренерів. Цей захід є необхідним для забезпечення здійснення певної діяльності у виконанні повноважень щодо організації змагань, передбачених законом, здійснення початкової підготовки, здійснення безперервного навчання, здійснення навчальної діяльності тренерів, діяльності, яка посилилися/подвоїлися за останні роки. Таким чином, Національна школа діловодів матиме максимальну кількість 75 посад, доповнюючи їх 25 посадами, а саме:
• 6 посад тренерів на кафедрі початкової професійної підготовки;
• 4 посади викладачів відділу підвищення кваліфікації;
• 1 посада тренера у відділі підготовки тренерів;
• 10 посад у новому відділі проведення конкурсів;
• 4 посади державних службовців господарсько-фінансового та адміністративного відділу.

    Заміщення цих посад планується з 2025 року. 

    Для виконання нових обов’язків щодо організації конкурсів необхідно доповнити штат, який буде залучений до виконання конкретних заходів, як тренерами, державними службовцями та контрактниками, так і психологами, новими закон, що передбачає обов'язковість психологічного тестування при прийомі на роботу та проведення оцінки/переоцінки психологічного періодичного видання.

    Організаційна структура, посади та персональний склад Національної школи клерків, а також порядок організації та діяльності цієї установи затверджуються рішенням Пленуму Вищої ради магістратури.

    IV. МЕМОРАНДУМ

    1. МЕМОРАНДУМ на тему: Затвердження прогнозів на 2024 та 2025 роки щодо внеску ЄС, пов’язаного з періодом фінансового програмування 2014-2020. Меморандум затверджує суми, які Румунія сплатить Європейській Комісії у 2024 та 2025 роках, на програмний період 2024-2020 рр., як їх прийняло кожне міністерство. 
Таким чином, вартість внеску, який буде подано до Комісії до кінця 2024 року, становить 3,8 мільярда євро, відповідно 21 мільйон євро, у 2025 році. 

    2. МЕМОРАНДУМ на тему: Встановлення лімітів бюджетних кредитів та кредитів зобов’язань для місяць серпень 2024. Меморандум схвалено.

    3. МЕМОРАНДУМ на тему: Дії, необхідні для виконання сприятливих умов щодо наявності оновленого плану необхідних інвестицій у сектори водопостачання та водовідведення. Меморандум було схвалено.

    4. МЕМОРАНДУМ на тему: Внесення змін до лімітів зобов’язань кредитів, затверджених МВС на липень 2024 року за Розділом XV «Нефінансові активи» Ліміт зобов’язань кредитів для МВС доповнено суму 45,477 млн. леїв, для продовження інвестицій у проекти оцифрування, проекти у сфері боротьби зі споживанням наркотиків, боротьби з тероризмом, забезпечення безпеки пунктів пропуску, а також для виконання захисних приписів у випадках домашнього насильства. та електронного моніторингу,  необхідна для розробки оптимальних умов стратегічних інвестицій, що містяться в інвестиційній програмі на 2024 рік, у тому числі щодо пріоритетних закупівель, пов’язаних з «Дорожніми картами». Іраку. Меморандум схвалено.

    6. ДОПОМІТКА на тему: Збільшення видатків на оплату праці внаслідок збільшення середньооблікової чисельності штату на 144 працівники до середньооблікової чисельності, затвердженої Розпорядженням доходів і видатків на 2024 рік (279 працівників), для Plopeni Mechanical Plant Company SA. Уряд схвалив збільшення середньої чисельності працівників Societăță Uzina Mecanică Plopeni SA з 279 працівників до 423 працівників для належного виконання зобов’язань, взятих за контрактами, укладеними додатково та не включеними до бюджет доходів і витрат на 2024 рік, а також витрати, пов'язані з оплатою праці, в сумі 7 419 млн леїв. Додавання персоналу призведе до збільшення операційного доходу приблизно на 845 тис. євро/місяць. Societatea Uzina Mecanică Plopeni SA, економічний оператор у національній оборонній промисловості, стратегічній сфері національної економіки, яка працює як дочірня компанія національної компанії ROMARM SA Бухарест, потребує термінового збільшення 144 співробітників, які завершать робоча сила у сфері піротехніки, механічної обробки та технічного обслуговування боєприпасів та/або матиме технічну та економічну спеціалізацію у цій галузі. Із 144 нових посад 44 є вакантними.
За рахунок збільшення персоналу забезпечується розширення діяльності підприємства додатковою робочою зміною, відповідно збільшенням місячного виробництва, з метою виконання контрактів із встановленими термінами поставки. 

    Незайнятість вакансій та відсутність кваліфікованих спеціалістів може призвести до зриву діяльності, а також до сплати пені у разі невиконання зобов’язань, взятих на себе договорами.

    Додаткова інформація

    Продукція компанії Uzina Mecanică Plopeni SA призначена для матеріальних потреб системи національної оборони (SNA). У поточному геополітичному контексті компанія розглядає можливість розширення виробничих потужностей та отримання конкурентоспроможної продукції військового призначення шляхом:
• продовження реконструкції та/або модернізації потужностей оборонного виробництва
• диверсифікації та асиміляції військової продукції;
• підвищення продуктивності праці та підвищення якості та надійності продукції виробничої номенклатури;
• зниження енерговитрат і технологічних втрат;
• капіталізація ринкових можливостей.

    7. МЕМОРАНДУМ на тему: затвердження деяких заходів щодо здійснення діяльності з навчання румунській мові та підтримки курсів румунської культури та цивілізації в підрозділах доуніверситетської освіти за кордоном через групу викладачів румунської мови, культури та цивілізації в Інституті румунської мови. У наступному навчальному році триватимуть курси румунської мови, культури та цивілізації для дітей та молоді з румунських громад, створених у 8 країнах Європи.

    Незалежно від того, чи живуть вони та навчаються в Іспанії, Італії, Бельгії, Португалії, Ірландії, Франції, Німеччині чи Великій Британії, діти та молодь румунського походження, які хочуть залишитися та, таким чином, прив’язані до національних цінностей, мають можливість відвідувати ці курси. 

    Це факультативний курс, який складається з двох годин на тиждень, адаптований до рівня освіти (дитячий садок, початкова, середня) про румунську мову, культуру та цивілізацію.

    У 2024/2025 навчальному році в 542 школах буде організовано 866 груп дітей та молоді віком від 3 до 18 років. Найбільше груп буде в Іспанії (453 групи) та Італії (248 груп), де розташовані найбільші громади румунів.
У навчальному році, який щойно закінчився, курс відвідало приблизно 10 500 дітей та молоді румунського походження.

    Ця програма, яку проводить Міністерство освіти разом з Інститутом румунської мови, розпочалася в 2007 році та поступово розширювалася, досягнувши тут викладання в 542 школах Європи. 
Кошти на підтримку цієї програми надаються з державного бюджету, для цього необхідно додатково 7,5 млн. леїв.

    8. МЕМОРАНДУМ на тему: Внесення змін шляхом перерозподілу за статтями видатків лімітів бюджетних кредитів, затверджених на липень 2024 року для Мінагрополітики
Відповідно до нормативного акту, ліміти бюджетних кредитів на липень 2024 року становлять забезпечується шляхом перерозподілу між статтями видатків у межах загальної верхньої межі, затвердженої Міністерством сільського господарства та розвитку сільських територій на липень 2024 р.

    Цей захід необхідний, оскільки Агентство платежів та інтервенцій у сільському господарстві зареєструвало між 7 червня та 3 липня 2024 р. рахунки-фактури - певні платіжні зобов'язання на загальну суму понад 5,3 мільйона леїв, термін погашення яких припадає на період між 7 липня та 2 серпня 2024 року, а затверджений ліміт бюджетних асигнувань для цього розділу не покриває вимоги до оплати за рахунками-фактурами, що мають бути погашені в цьому місяці .

    Невиконання платіжних зобов’язань у строки, встановлені контрактами, призведе до нарахування пені за прострочення, що покладається на установу, і призведе до неможливості виконання інвестиційних цілей і діючих контрактів.

    V. ПРИМІТКИ

    1. ПРИМІТКА з темою: Погодження передачі Урядом через Генеральний Секретаріат Уряду запиту до Місцевої Ради Ґміни Гірода щодо видання рішення, предметом якого є передача будівлі, землі площею 8779 кв.м., зареєстрована в кн. 412791 у відкритому доступі держави з метою передачі його адміністрації Західного університету Тімішоари, установи, яка координується Міністерством освіти,
Уряд взяв до відома цю ноту.

Для вас працює #Інформаційна_Media_group_Vesely_Detektor
_______________________________
Реєстрація: Онлайн-медіа Інформаційна Media group “Vesely Detektor”, індефікатор-медіа R40-05348, рішення №2344 протокол №20 від 11.07.2024 р. Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення.
______________________________
___
Безмежно вдячні кожному за кожну вашу підписку на наш Ютуб: https://YouTube.com/@FUNDACJA_ta_FOP_Shakal дякуємо за підтримку!
___
Підтримайте нас, будь ласка, фінансово надіславши благодійні пожертвування за номером карти в MonoBank: 4441-1144-1916-6010 або за посиланням https://send.monobank.ua/3D4c1JMAXz карта видана на ім,я Дмитра ШАКАЛА.
___
Для вас працює ФОП Шакал Д. М. та Інформаційна Media Groups "Vesely Detektor"
___
Для зв`язку з нами: ел. адреса: detektor2022@gmail.com або тел.  +38(096)-732-75-20, +48-727-459-637.
___
БЕЗМЕЖНО ДЯКУЮМО КОЖНОМУ!

Коментарі